Tant grön behöver en usb kabel från hjärnan till hårddisken!



                                  

Det är ju helt otroligt hur mycket ideér jag har.. i huvudet!
Man skulle ha en usb kabel så att man kunde - tjoff- tanka in det i datorn, och på så sätt spara utrymme i hjärnan.
 




Är nästan lite rädd för överhettning om det får fortsätta på detta vis he he.

Jag har så många projekt på gång i mitt lilla huvud, så att jag nästan har hunnit tröttna på det, innan jag ens har påbörjat förverkliga dom!
Det är där det krånglar till sig.
Jag hinner inte börja med något innan jag redan är inne på nästa ide.
Tex Våran trappa och hallen upp, som har varit ett renoverings objekt som vi inte har kommit till skott med, och det är mitt fel. vi hade köpt tapeter - gula tapeter. När de skulle till att sättas upp ändrade jag mig, nä gult var ingen hit. Inte tapeter heller. 
Jag ville ha väv som man kunde måla i någon harmonisk färg.. typ grönt! Jag älskar grönt! Inte för inte jag kallas tant grön.  





Så jag köpte mig en hink ljust antikgrönt för att testa på en provvägg. Men se det hann jag inte ens innan jag hade beslutat mig för att, nä det får nog bli en fondvägg och tapeter i alla fall! Hopplöst trött på mig själv? svar ja!

Så nu har jag köpt en fondtapet som måste upp fort som busen innan jag hinner ångra mig igen! Det blev en färgglad fond som inte är det minsta grön. Jag vill gärna ha färg och trappan får nog sig en omgång av svart eller grått.



Det skulle vara snyggt med samma rosa nyans som det är på blomman, på väggarna runt om.. men jag tvivlar på att johan håller med :)

En annan ide som jag har är att sätta kakel på våran urtrista arbetsbänk i köket... och när jag tänker på kakel, tänker jag på att kakla duschen och sätta glasblock och ha målad panel i resten av toalett delen.




 Men då behöver vi ju även byta golv och apropå golv...

Vi ska byta panna och då ska vi också måla alla golv i källaren. jag ska passa på att måla om inne i den blivande tvättstugan som just nu går i gult och brunt! mmmm behöver jag yttra något om i vilken tidsepok det blev målat där senast?!

Ja så där fortsätter det i mitt huvud.. allt leder fram till nya ideér, stora som små. Oftast kommer de upp ploppandes nattetid och det är nästan då det blir som bäst också :) plopp plopp och en aha! upplevelse senare går hjärnan på högvarv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0