Blandat snack!


Åhhh va härligt med sol!! Det gör verkligen under för kroppen. Vi har haft lite otur med hälsan i några månader. Både förkylningar och kräksjukan har varit hit - TRÔK! Men nu hoppas vi på att det vänder.

Jag har blivit tillfrågad att vara med under årets konstrunda som är i påsk. Kan inte bestämma mig för om jag ska medverka eller inte. Jag gillar inte uppmärksamhet på det viset. Sen finns det andra om vill och ska synas och höras överallt!!
Tur att vi alla är olika :)

I kväll ska man heja på Top cats då i melodifestivalen. De är ju här i från krokarna, så man måste väl plocka fram den där hemmapatriotismen och ringa minst ett samtal.
De har ju vuxit till sig och bytt folk i gruppen sedan de startade. Då var de inte så bra.
En annan har ju hört dom i så många år att man har tröttnat lite, medans några upptäcker dom nu först. Mycket duktiga musiker fast sångaren har jag alltid haft lite svårt för. Tycker liksom inte att hans röst räcker till på något vis.. jaja jag ska inte yttra mig som inte kan ta en ton rätt. Man får glädjas över att det går bra för gossarna oavsett :)


Just nu sitter jag och älsklingen och se på fotboll. Sitter här med varsin tipplapp och en bira i näven. Jag känner mig nästan lite manlig. Bara nätbrynjan och handen innanför byxorna som fattas haha!


Får väl göra mig lite kvinnligare senare. Vi ska in till Norge en sväng och kika, för det är nostalgifest, precis på andra sidan gränsen.
Det skulle komma mycket folk så risken är stor att man inte kommer in. Men vad gör väl det. Ska mysa till det med musslor i vin här hemma innan, och som sagt heja fram killarna!

Ha en go kväll alla där ute!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0