Lycka!



Jag sitter i soffan efter en dag som startade tidigt i morse. Gick upp före fem för att påbörja en rejäl storstädning på jobbet.
Det gick galant och timmarna flöt på.
Härligt att få sätta i gång efter renoveringar och div installationer av ventilation. Byggdamm som ligger som en hinna överallt är inte så rockigt.
Man vet liksom inte i vilken ände man ska börja, så jag började i mitten, mitt i allt kaos!

Jag är allt glad över att jag har ett litet jobb iaf, som dessutom ligger i bygden, och som ger mig möjlighet att även arbeta lite med annat också.
När lönen kommer så får man ett litet sting av lycka, som trycker till i kroppen, och en känsla av att man faktiskt har JOBBAT ihop dom här slantarna - SJÄLV- är så befriande!

Annat som självklart ger mig lycka är mina familjer.
Vad gjorde man väl utan dom??

Johan får mig att skratta och må så gott ända in i hjärteroten!
Han är lite stôllig som de säger här. Han busar och skojar och vi beter oss ofta lite halvbarnsligt åt. Men hey, man lever väl bara en gång?!
Så mycket kärlek och ömhet som jag får av honom kunde jag inte drömma om att få uppleva.

Min snyggling!!!!


Ska inte säga att det ALLTID är en dans på rosa moln, vi har absolut våra duster och vi har bråkat och gnabbats, så det så. Man måste rensa luften ibland och det är jätte viktigt för att få ett förhållande att hålla. Så att man vet vart man står tillsammans och som den egna person man är.
Han har verkligen gett mig så mycket dom här åren som vi har varit ihop! Jag blev så rörd när han själv berättade en kväll, hur mycket jag har betytt för honom och hans liv. Sånt sitter klistrat som ett lyckopiller i halsen :)


Älskar dig oändligt och det ger mig lycka!!

Trackback
RSS 2.0