En fängslande helg!



Helgen med mamma på hotell Bilan var så välbehövlig!!
Vi åt och drack gott och unnade oss själva att bara vara.
Som vanligt pratades det allt från relationer till gammla minnen och upplevelser.
Det var befriande att på tu man hand få babbla ur sig.

Kan ärligt säga att min mamma är som fog. Hon håller oss på plats med sina kärleksfulla råd och handlingar. Är otroligt tacksam för att hon alltid finns där för oss och orkar stötta och få oss på fötter!
Jag älskar henne verkligen så gränslöst mycket!!


Iaf, hotellet vi bodde på har ett fängelse museum i källaren. Där var vi såklart och kikade runt.

 Inte den bekvämaste sängen.

 Oskön toalett!

 
Fångarna fick allt ett straff förr i världen, inte som nu när de har tillgång till både det ena och det andra.
Nä tillbaka på vatten och bröd och inga bekvämligheter!!

 Goa mammsen i stupstocken.


På fredagen var vi in till IKEA och handlade lite. Mamma och jag passade på att äta en varsin räksmörgås där och faktiskt köpte vi ett glas vittvin till. Har aldrig hänt förut och lär nog dröja innan det händer igen!



Sen åkte vi till hotellet och fixade till oss och gick in till stan.
Satte oss på Harrys och tog ett glas vin till och käkade gott.
Tillbaka till hotellet och ner till relaxen. Lagomt lulliga la vi oss och sov som två små gisar.

På lördagen skulle hotellfrukosten noga bedömas.. den var underbar!! Jag åt på flera tallrikar - bara för att jag kunde!! Sedan var det seriös shopping som hägrade. Hela dagen!Mycket nöjd med mina inköp!
Åt middag på hotellet och sedan mojsade vi ner oss i dubbelsängen med vinglasen och kollade på melodifestivalen.

Tyvärr så vart vi dåliga båda två på söndagen och för mig bröt magsjukan ut riktigt på måndag natt... urrk och bläää..

Här är lite av mina fynd.
 


Favoriten blev nog ändå den här väskan. Älskar ju grönt så den blev mitt i prick!


Två armband till mig.
Jag köpte även två snygga läder armband till Johan älsklingen också. Bild på dom kommer en annan dag.
Tack kära mor för en givande, mysig och skön helg! 
Nu är orken totalt slut, men jag fick till ett inlägg iaf.
Over and out!
           



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0