God morgon världen!


Jag har tydligen vänt på dygnet totalt under ledigheten. Eller så har jag fått allvarliga sömnsvårigheter! Nåja oavsett så är jag uppe före tuppen och har världens energiboost!



Just nu sitter jag och avnjuter en kopp svart kaffe.
Funderar på vad jag ska hitta på med i dag.
Finns hur mycket som helst att göra, men jag vet inte vart jag ska börja. Stirrar ner i koppen ett tag till tror jag.

Faktiskt så har jag satt upp lite mål som jag ska nå i år, och hör och häpna, jag har redan betat av några stycken på listan!
Det känns gôtt!
Sen om jag inte når alla målen så är inte det hela världen.

En sak jag har lovat mig själv (och i viss mån andra) är att jag ska ta tag i målandet. Det går på tok för lång tid emellan penslarna åker fram!
Det är ju så roligt bara man kommer igång!
Tar sig tiden så att säga.
Det är något som jag ska ta tillvara på mer - tiden!




Senare i dag kommer älskade mamma hit, och sen ska jag träffa Stina. Hon har fått ett uppdrag av mig. Gäller en beställning... mer om det senare (om allt går i lås!)




Jahaja.. nu får jag dra igång dagen på riktigt. Tror att jag börjar nere i tvättstugan. I mellandagarna inskaffades, förstår ni, en ny tvättmaskin som jag ääälskar!!! Är så nöjd med den! Vi har redan fått värsta connection jag & "Samsan"! En fin relation har utvecklats mellan oss :)




Så ett av mina projekt blir att fixa till tvättstugan! Måla tak, väggar och golv (om vi inte lyxar till det med golvvärme och klinkers) allt för att den ska trivas hos oss och inte krångla!

Ha det gott och tack för att ni kikar in här kära medmänniskor!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0