Del 2!

 
Denna sommar har vi umgåtts mycket med Johans syskon med familjer.
Det har varit jätteskönt att kunna träffas lite tätare. De bor ju alla bara ca 3 mil i från varandra, men ändå har det blivit att man, allihopa, bara har setts när någon fyller år och till jul.
 
Här var vi på grillkväll hos Pane och Linda.
 
Vi försökte oss på ett seriöst foto på grillmästaren..
Trängselavgift i köket kanske vore nått?
Mysigt och mycket gott!!
 
 
Sedan har vi firat farbror Sven i Nolla som fyllde 75 år. Han är egentligen Johans morfars bror, men han är farbor Sven med hela svenska folket :)
Blommor och min svärmors goda smörgåstårta blev uppskattat både av honom och av oss andra.
 
Andra delikatesser som skall avnjutas så här års är ju dessa röda härligheter.
Årets kräftskiva hölls hemma hos oss tillsammans med fina vänner.
Lite suspekt såg det allt ut..
 
Mer som har hänt då?
Jo, Min och Johans guddotter föddes!
Vackra Saga!
Så nu har vi småttingar på många håll. Så underbara att tjusa på och snosa i nacken!
Fler som jag fått snosa på är dessa två gossar.
Liam i röd tröja och Leo i blå. Leo är mitt syskonbarn som vanligtvis bor i spanien, nu kom han till sverige på semester och för att fira sin moster, Teresa, som fyllde 30 år!
Passade självklart på att kramas och pussas på dom så mycket jag hann.
I min familj är kramar och närhet något helt naturligt - för ALLA!
 
Min älskade storasyster Sara kom också då givetvis. Vi bodde i sommarstuga några dagar innan vi skulle kidnappa våran lillasyster på en kryssning.
Vackraste Sara i världen!!!
Det var så härligt att få vara tillsammans.
Väldigt mycket skratt och en och annan AHAupplevelse blev det!
 
Nästa del kommer handla om bla nykläckta 30 åringen.
Så håll gluggarna öppna.. det kommer en fortsättning ;)
Hej så länge!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0