Litet inlägg.

Helgen har gått i vännernas tecken.
I fredags grillade vi tillsammans med Ray & Pernilla (våra grannar)
sedan åkte vi tillsammans med dom på rockfest i Fensbol. Musiken var ju mindre lyckad, men vad gjorde väl det när vi hade så trevligt sällskap.

På lördagen bänkade vi oss i soffan för att se på färjestadmatchen tillsammans med Stina, Pernilla och Bremen. Tyvärr vart det en förlust även denna gång, trots att vi hejade och höll tummar så duktigt.


Vi var bjudna till Tony & Helena på middag senare på kvällen.
Det var super mysigt!!! Väldigt god mat och dryck och gamla minnen avlöste varandra.
Det blir allt för sällan man träffas konstaterade vi allihopa.
Sedan hann vi spela sällskapsspel också. Så det kan låta. 

Självklart vann mitt lag mohahahahaha :)
Det var så bra teamwork efter några glas vin hihi.

Som vanligt gick tiden fort och vips så var även den kvällen slut.

I dag tog jag sovmorgon för att utvilad gå ut i det vackra vädret. Jag drog ris och eldade lite skräp. Njöt av värmen riktigt. Hoppas att det är lika fint väder i morgon också, så att jag kan fortsätta eldandet. Härligt att vara ute när våren är i antågande.
Fick minsann färg på kinderna också såg jag nu i kväll. Gôtt!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0