En soptjuv och oändligt packande!!



Nu har klockan slagit natten, och jag är fortfarande inte klar med min packning!
Det är ju i morgon som jag och min mamma åker på en liten myshelg till Karlstad.
Ska bara vara borta fre - sön men har plockat fram kläder för en hel månad tror jag!
Dragit fram klänningar, bikini, tunikor, underkjolar och byxor.. kan inte för min värld begripa varför jag ska ha halva garderoben med mig.. vi ska ju shoppa på plats också.

Annars så har veckan gått ovanligt trögt tycker jag.
Även om jag jobbade extra på både dagis och skola så känns det som dagarna bara hasat sig fram.

Älsklingen åkte ju på någon konstig magsjuka och har varit hemma i tre dagar.
Stackarn.


Alla hjärtansdag firades i alla fall med middag och bastubad.
 
Vi fick även besök av en gråhund som smitit på kvällen.
Hon hade smygit sig upp på våran veranda där jag ställt ut soppåsen.
Tydligen tyckte hon att det var smaskens med vårat avfall, för hon hade tuggat i sig hälften och såg mycket nöjd ut..
andedräkten skvallrade om Philadelphiaost vitlök & örter och tulpaner samt att morrhåren fått ett stänk av creme fraiche!
Vi fick tag i ägaren rätt snabbt, och han berättade att hon tuggat hål i nätet på hundgården och rymt. Det hade stått 5 älgar utanmed så det var säker de hon skulle ut till.
Ägaren kollade om hon skadat sig i munnen men vi såg då inget. Verkade som att det hade gått bra ändå.

Sen ringde jag ner till Spanien och grattade min älskade storasyster som fyllde år. Pratade även med min lillebror.
Längtar enormt mycket efter dom och att åka ner till Fuengirola igen!!

Är lite avis på mamma och Jörgen som ska dit i fem veckor.
Hoppas att de får det riktigt gott!

Näe om man skulle fortsätta packandet så att man blir klar någon gång.
God natt på er och sov så sött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0