Utomlands nu och sen.




I går kväll hade våra vänner, the radicanes, en spelning i norge så vi packade in oss i bilen och for dit. Vi slöt upp med 10 st kompisar och rockade loss ordentligt! Det var riktigt trevligt och gemytligt.
Att dansa i höga klackar gick förvånansvärt bra - inga benbrott :)



Ingen värk i kroppen alls i dag trots mycket dansande, hoppande och klappande. 

Om fredagen var jag & johan och såg på fotbolls match i Lysvik. vårat herr lag RIK vann med 2-1. 
Efter matchen kom pelle & stina hem till oss och vi såg på film.

Nu har vi precis kommit hem efter att ha varit upp till mamma & Jörgen på familje möte. Vi ska nämligen åka på semester till amerika i höst, tillsammans med dom och mina "värmlands syskon".

Amerika är stoort och vi är många med olika viljor och olika önskemål om vart i detta land vi bör åka. men "mötet" gick väldigt bra, och jag tycker att alla var lyhörda och samarbetsvilliga. Det har redan börjat pirra i kroppen på mig och resfebern kryper på lite smått. det kommer att bli riktigt roligt och verkligen ett minne för livet!
Vi kommer att hyra bil och åka runt där i 2 veckor. jag längtar! 




men vi tar en dag i taget och morgondagen har jobb och utedag på schemat. 
Ev ska jag slutföra ett projekt som jag också har. mer om det i morgon :) 

Tack för i dag, slut för i dag!



 
  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0