Lida och annat roligt!

Som nog de flesta märkt ( och de som känner oss vet ) så gillar vi att resa. så nu har vi varit på resande fot igen. Vi valde att åkte till lida på festival. countryfestival rättare sagt.

Syrran och hennes man, hans pappa och en av tvillingbröderna, en kompis till pappan, jag och älsklingen bodde i en buss från -64! Varmt men mysigt. bättre väder kunde vi inte ha fått!! Sol sol sol och super vacker natur.



Här har vi pärlan, med egen hållplats och allt :)

Det var mycket bra musik. Både jag och johan vart glatt överraskade. En kommande tradition månne?


Lance miller vart en ny favorit hos både mig och syrran!



 Jag räcker upp händerna och erkänner att jag köpte skivan med honom och fick den signerad. Tungan slog knut på mig när jag skulle prata, men det gick bra ändå. Ja jisses va bra teresa är på att pusha på mig. många skratt blev det :)


När vi åkte hem på söndags natten så fick vi med oss fiona och liam + en katt. Barnen skulle på semester till oss och katten skulle få ett nytt hem. hemresan gick bra bortsett från att katten sket i karlstad... en pikant doft spred sig i bilen, men jag avfärdade detta genom att finta chaffen, med att det nog bara var en fis. 

så de senaste dagarna har det varit fullt upp. Vi har haft ansiktsmålning, badat, spelat fotboll, gjort hinderbanor, haft vattenkrig och fikat massor och mummsat i oss ett x antal kilon jordgubbar och vattenmeloner!

I dag kommer teresa och hennes man hit och även min storasyster sara och hennes son leo! Sara och leo träffade jag senast i vintras när jag och johan var på semester i spanien. så det ska bli roligt att umgås med dom igen!
mycket mys står på chemat.

nu ska jag dricka en kopp kaffe och planera dagen lite.
ha det så gott!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0