Kvalitetstid.

Är det någon mer som tycker att dagarna bara rusar fram? Swissssch så var det torsdag igen liksom.
Det går i ett mest hela tiden.
Jag klagar inte oh nej nej, men i bland skulle man behöva ha en sån där bromspedal att trampa på så att man hinner njuta lite extra av allt.

I går var jag och mamma till Karlstad och vår shoppade. Vi har så himmla kul tillsammans! Hon är ju för härlig.  


Den här klänningen fick snällt följa med mig hem!

Även denna jeans kavaj/jacka!

En grön klänning, armband, örhängen och ett gäng strumpor råkade visst också bla slinka med... oopps. Jag är mycket nöjd! Älsklingen min fick äntligen en ny mp3 spelare med radio, så ja även han blev nöjd!
Lite små plock från IKEA vart det ju såklart också.
Mamma & jag satte till slut såna där skyddslappar som hästar har för ögonen.. gud vet hur det hade slutat annars!





Min familj är väldigt viktig för mig, och eftersom vi är spridda lite varstans i världen, så blir all tid med föräldrar och syskon väldigt värdefull för oss.
 
Nu har ju jag turen att ha mamma nära mig, och vi försöker att skaffa oss kvalitetstid lite då & då.

Pappa bor i Finland och honom ser jag mer sällan.
Två av mina syskon bor kvar i Spanien, lillebror & storasyster.
Min lillasyster bor i Stockholm och henne har jag nästan daglig kontakt med via telefon.
JA.. jag kan sakna att ha min familj nära. Men å andra sidan har vi många ställen att åka till och kommer på så vis utanför "kommunskylten" mer än vad många andra gör!

Nu tror jag att jag tar mig en kaffekopp och sätter mig i solen!
Drar in några extra andetag och njuter!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0